Translate

sobota, 18 lipca 2015

Starych ni ma, chata wolna 馃槃

        Rodzice sobie wyjechali dwa tygodnie temu na urlop i zostawili mnie sam膮 z babci膮. Ja rozumiem, 偶e kochana wnuczka, 偶e si臋 powinnam zajmowa膰, ale na d艂u偶sz膮 met臋 z tym cz艂owiekiem si臋 nie da funkcjonowa膰 馃槂Robot臋 sobie odpu艣ci艂am - machn臋艂am r臋k膮, bo stwierdzi艂am, 偶e dam sobie rad臋 jako艣. Ale przy podejmowaniu prostych decyzji mi pom贸c nie potrafi艂a nawet. Pyta膰 j膮, czy mam obiad szykowa膰, to jedyna odpowied藕 by艂a tylko: Nie wiem. No to kurde ona powa偶nie nie czuje, czy ju偶 g艂odna jest? 馃槄 Masakra! Czasem to si臋 naprawd臋 zachowuje gorzej jak takie dziecko z przedszkola albo jeszcze mniejsze 馃槣 Dobrze, 偶e nied艂ugo wracaj膮, bo praca nia艅ki mi powoli zaczyna doskwiera膰 馃槃
Z drugiej jednak strony uda艂o mi si臋 sp臋dzi膰 ca艂y poprzedni weekend z panem A. 馃挊 I teraz b臋dzie nast臋pny, bo w艂a艣nie na Niego czekam 馃槣 Swoj膮 drog膮, 偶e si臋 mamusia zgodzi艂a, kiedy do niej zadzwoni艂 ostatnio... Byle z tego dzieci jakich艣 nie by艂o 馃槄 Bo bez mieszkania i bez pracy to ja d艂ugo nie poci膮gn臋 z takim berbeciem. A z jednej pensji to tak kiepsko troch臋.
Najlepsze z tego wszystkiego jest to, 偶e Misiek si臋 w og贸le nie przejmuje, mamie si臋 tylko oczy 艣wiec膮 i si臋 nabija ze mnie, 偶e je偶eli co艣 zmajstrujemy to akurat na kwiecie艅, czyli prawie jak taki prezent na urodziny 馃槣 Ja jedynie si臋 ci膮gle zastanawiam i g艂贸wkuj臋 馃槃 Bardzo bym chcia艂a z jednej strony, bo Go kocham najbardziej na 艣wiecie, uwielbiam maluszki, a miniaturka z niego i ze mnie, kt贸ra wyci膮ga swoje malutkie r膮czki i si臋 u艣miecha do nas, na pewno by艂aby przekochana i przes艂odka 馃榿 No sami pomy艣lcie: taka Edzia w wersji mini, czy偶 to nie cudowne? 馃槄 Ale z drugiej jako艣 nie wiem, czy ten akurat moment to odpowiednia pora na podobne "luksusy"... Mniejsza z tym, p贸ki co nic nie jest przes膮dzone - je艣li test wyjdzie pozytywny to w sumie mamy jeszcze ca艂e 9 miesi臋cy na my艣lenie, jak to wszystko zorganizowa膰, wi臋c na razie si臋 nie martwi臋 馃槣

     POBUDKA!


         A na koniec dodaj臋 muzyczk臋, co ostatnio mi m贸j chrzestny puszcza艂. Bo mi si臋 urodzi艂 w g艂贸wce niecny plan 馃槇 *szata艅ski 艣miech, tak bardzo ^^ 呕e je艣li Archiemu si臋 nie zachce kiedy艣 wstawa膰 do mojej miniaturki albo do ma艂ego "adamsi膮tka", to go na pewno tym obudz臋 馃槃 Ustawi艂am ju偶 sobie taki alarm w telefonie, wi臋c zawsze b臋d臋 mia艂a pod r臋k膮 w razie gdyby - tak偶e b贸j si臋 Kochanie 馃槄馃挊

2 komentarze:

  1. Gleb艂am przy tej zmiance, ze jakby co, to sie male na kwiecien urodzi. I wszyscy z jednegi kiesiaca by byli :Moja mlodsza siostra kiedys nucila te piosenke :D
    a z babciami juz tak jest. Niemniej i tak sa kochane ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mamusia to mnie non stop do tego doprowadza :D Jeden tekst i gleb艂am :P
      No, fajna piosenka. Uwielbiam <3
      Oczywi艣cie, 偶e kochana babcia, Bez niej to bym ju偶 dawno zgin臋艂a :)

      Usu艅