Translate

wtorek, 16 czerwca 2015

馃槦馃槦馃槦

Ojej, znowu si臋 zaniedba艂am. Tak czu艂am, 偶e zaczn臋 i zaraz mi si臋 znudzi prowadzenie tego bloga. Zreszt膮 niewiele ciekawego si臋 dzieje raczej, wi臋c o czym tu pisa膰 w sumie...

W ka偶dym razie na nic nowego nie ma co liczy膰 prawdopodobnie, to postanowi艂am przenie艣膰 swoje notki z myloga, bo chyba Wam si臋 nie podoba komentowanie stamt膮d, a tutaj mo偶e pr臋dzej si臋 podzielicie jakimi艣 przemy艣leniami na to moje "stare" pisanie 馃槢 Strasznie jestem ciekawa Waszego zdania na par臋 temat贸w, kt贸rymi kiedy艣 si臋 podzieli艂am, wi臋c s膮dz臋, 偶e pomys艂 mam dobry 馃槃
Poza tym do艂o偶y艂am par臋 blog贸w do ulubionych znowu, mo偶ecie sobie zobaczy膰 zaktualizowan膮 list臋 po lewej stronie. Ciekawe kto si臋 ucieszy 馃榿
Pozdrowionka 馃挌

2 komentarze:

  1. No rzeczywi艣cie co艣 nam cukiereczku ucich艂a艣;D Wchodz臋 raz, drugi, trzeci, a tu nadal stara notka. Ale c贸偶, jak nie mia艂a艣 pomys艂u na notk臋 to rzeczywi艣cie nie by艂o sensu. Miejmy nadziej臋, 偶e nied艂ugo wydarzy si臋 u Ciebie co艣 ciekawego, czym b臋dziesz si臋 chcia艂a z nami podzieli膰;D
    I chwa艂a Ci za to, 偶e przesz艂a艣 na blogspot z myloga;D Komentowanie tam mnie mega wkurza艂o, co zreszt膮 wiesz. Nie ma nic gorszego ni偶 zjedzony komentarz :<

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Cukiereczku, jak 艂adnie :D <3
      A tak po prawdzie to mia艂am pomys艂y na notki, tylko jakiego艣 lenia dosta艂am ostatnio. Mo偶e dlatego, 偶e mam problem z t膮 prac膮 dalej, wkurzam si臋, bo mimo chodzenia wsz臋dzie nic si臋 nie rusza w tej sprawie. Albo si臋 nie nadaj臋 nigdzie, o co jednak si臋 nie podejrzewam huehue, albo mam tylko jednego wielkiego pecha :P
      No wiem, w og贸le ten ca艂y mylog jest dziwny szczerze m贸wi膮c, tutaj mi si臋 bardziej podoba :) A i Wam b臋dzie 艂atwiej, bo ju偶 siedzicie d艂ugo na tej stronce :D
      PS. Mam troch臋 "starych" notek na blogspocie ju偶, nie wiem, czy zauwa偶y艂a艣. Od 2006 roku zacz臋艂am przenosi膰 jakby co, wi臋c trzeba patrze膰 przed tymi, kt贸re dodawa艂am na bie偶膮co :P Jak chcesz poczyta膰, to musisz si臋 cofn膮膰 - Ci m贸wi臋, 偶eby艣 wiedzia艂a :*

      Usu艅